Tuesday, February 07, 2012

Hehehehe =D episode 17

dah lama pulak tak buat entry macam ni kan.rindu pun ye jugak.ingat macam dah tak wujud dah elemen humor dalam blog aku ni.untuk entry yang lepas lepas tu korang godek sendiri ah dalam entry tahun lepas.aku pun malas nak godek sangat apetah lagi korang yang memang semulajadi malas.ye dak?


di sekolah cikgu cikgu kena dengar satu sesi ni dipanggil usrah.lebih dikenali macam dengar tazkirah lah jugak.aku suka.sebab tahu tahu lah aku ni selalu lagha jugak kelakuan.tengah khusyuk tu kan...


"cikgu.mohd adam buat saya marah"
"dah dah pergi masuk kelas"


tah hape hape punya cikgu.padahal time rehat.aku lah tu yang cakap.haha.lepas tu tak cukup dengan pengaduan itu.kena ada part 2.


"cikgu.mohd adam dia curi stoking saya lagi satu yang macam ni" *sambil duk goyang goyang stoking dia depan muka aku*
"pergi masuk kelas!"


wah garang kan?haha aku memang nak cari betul lah siapa mohd adam yang buat dia marah and curi stoking dia ni.hangin betul aku.masalahnya aku tak ajar budak tahun 1.


k la bye nite.


p/s: masalahnya lagi kenapa mesti mengadu kat aku???




No comments: