Friday, February 10, 2012

Teka Teki

petang jumaat ni rasa macam free pulak masa nak update blog.esok sekolah ganti.ada gotong-royong.alaaa...bukan aku malas.tapi...ok.malas.haha.baru nak hangout bersama rakan2 sepeluk sebantal ni.


eh esok ada agenda lain jugak rupanya.esok azam kahwin.kira majlis sambut menantu lah.aku tak click attending pun lagi kat fb.dah sebulan dia invite.kalau yang lain pergi aku pergi jek lah.tapi rasa macam nak skip sekolah esok.ngee~~


ok ok nak bagi teka teki.pantang kalau aku type panjang sikit sat g jadi over pulak.


1. dalam banyak2 haiwan.haiwan apa yang pandai menyorok?


2. dalam banyak2 kelas.kelas apa yang best?


3. dalam banyak2 kek.kek apa yang bila kita makan kita jadi happy?


hahaha jawapan tadeklah mengarut sangat.tapi still aku tanya tadek orang mampu jawab okeh.selamat mencabut otak.


p/s: aku dah buang shoutbox.menyampah.tak paham nak resize cemane.so ganti dengan twitter.


1 comment:

lynnaiza said...

err,haiwan apa eh? kura2?

kelas? kelassskaujah..hahha.

kek? kek-sponge-bob..

ok dah. ku tembak jeeee.