Tuesday, April 03, 2012

Keterujaan Tanpa Segan

mempersembahkan himpunan gambar koleksi versi hambar dari saya sebagai salah seorang pengguna tegar public transport semasa menjadi student 2 tahun dulu dan kini tidak lagi tetapi masih teruja gara-gara merindui saat kesusahan yang diharungi bersama teman sejagat sebelum mencapai kesenangan seperti sekarang.


ekhem.








tiada lagi istilah 'sila duduk' pada waktu ini



dan yang paling super teruja tanpa kawalan ialah......

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




tiada lagi kad oren dan hijau. woaa!


p/s: harap2 tak ada orang komen p/s aku ni.




6 comments:

pinyu pjah said...

Aku ad simpan kad oren tu..hehe..konon2 belik tkt 2 hala tapi ending2..aku balik nek bas..maka selamat la kad oren tu jd penanda buku aku sekarang..hehehe

Miss Fireflies said...

haha eh samalah weh.aku still ada kad hijau oren tu dalam purse ni.kakaka

Aujinz said...

kad oren?
kad hijau?


ape mende tue??.. koh koh koh koh

Miss Fireflies said...

nampaknya kau tak pernah hidup dalam kesusahan.hambarnya.

kakakaka

lynnaiza said...

keterujaaaan ko sangat jelas Konah. ok2. aku paham. hahhaha

Miss Fireflies said...

hahaha aku memang teruja orangnya lynn