Monday, May 28, 2012

Cuti Sekolah Ke?

nampak tak tu?cuti sekolah lah pulak.sebagai seorang guru comel lagi committed dan berdedikasi maka mula2 aku rasa macam best jugak.tapi 2 minggu sangat lama bagi aku.sebab aku suka buat kerja.buat sibuk.tak suka duduk rumah.nak pergi jalan2?nak ke mana lah woi?kawan2 aku semua bukan kerja cikgu pun nak ajak.family kerja.tinggal adik aku jek lah eh?


jangan ingat aku suka sangat cuti sekolah lama sangat ni.jangan ingat tau.


tapi last week aku dah gerak ke KL.apakauingat best sangat cuti sekolah moh ke KL ni?tadek maknanya lah aih.sebab nak tengok kakak aku jek.then ahad dah ke seremban ada sedara mara celah mana tah aku tak kenal.kahwin.panas baq ang seremban sekarang.


so actually plan aku dah penuh dah untuk cuti sekolah ni *check diary buruk*.pertama sekali haruslah aku nak kemas rumah.specific nya lagi kemas bilik sendiri.amboi amboi amboiii*gerak2 jari kelingking* bilik anak dara ini.bersih tau.cuma tak kemas.sikit.haha.aaanndd confirm nak bersihkan bilik mandi.eh bersihkan pulak.cuci lah woi.nak buang kasut2 lama aku lagi.patut ah penuh rak bajet macam top model semua kena ada semua jenis kasut.padahal banyak dah tak pakai.maka buang.or bagi kat orang susah.dapat pahala kannn.:)


dan buat masa sekarang yang paling mengujakan aku ialah barang ini...











so gambar ni uncle google izinkan aku pinjam letak dalam blog kejak.last friday kan aku jalan2 dengan adik aku.pergi mall lah konon sebab malaysia sekarang kan tengah panas *bukak kipas lipat dalam handbag*.so aku keluar memang nak usha note ni pun.kakaka hajat dihati nak sambar satu.maklumlah gaji masuk awal.tapi tengok harga.hurmm memang boleh sambar.boleh angkat.nak bawak keluar purse keluar duit tu payah tu.


dan2 jek time tu aku memang pakai sling bag kaler pink.staff samsung tu pandai pulak nak pancing aku guna pancing roti gardenia."note sekarang dah ada yang kaler pink tau.limited edition.baru sampai".


celaka betei -___-


dengan emosi seorang perempuan yang tak stabilnya.dengan ada masalah dengan kawan sejati lagi.maka aku focus dulu ke note ni.petang karang nak usha.sebab aku berjaya pujuk papa aku.hehe suruh beli note.kejamnya aku.kakaka.


p/s: kawan lah selagi boleh.aku tak pernah minta putuskan apa2.melainkan aku mati.



2 comments:

Aujinz said...

ko dah beli Note Konah?.. ko jangan Konah.. jangannn.. jangan tak beli.. koh koh koh

Miss Fireflies said...

bak sket duit ojinnn..lallaa