Tuesday, June 19, 2012

Maybe Hello?

penat.tak kuasa pulak nak on laptop hari hari.

kerja jadi cikgu ni memang banyak.banyak yang banyak sangat.you will never know unless you are a teacher.

now aku gila download themes and lockers.gila ke?macam baru semalam pulak baru dapat phone kan.

try twitcam petang tadi.hampeh suara aku jek dengar.video tadek.youtube aku terpaksa di invisible kan.sebab background.boleh jek tukar tapi...erm erm.video aku upload di twitvid.

oh ye.sebulan dah tadek facebook.aman hidup.

gambar macam tadek kena mengena dengan cerita yang dipaparkan.just maybe..hello?


4 comments:

Norasikin said...

nak hello jugak lah

Aujinz said...

Hello Konah.. sedap nasik..

Miss Fireflies said...

hellooo ojinnnn.budak sombong.haha

Aujinz said...

ceh Konah, aku tertengok plak gambo nie pepagi buta.. adoiaiiii..