Friday, June 01, 2012

Welcome June!

hey hey June.hehe kejak jek kan dah mid year.unsangkarable betei.aku?macam biasa jek la.dah seminggu cuti sekolah ni.so apa aktiviti berfaedah?


isnin baru2 ni ada saudara aku meninggal.so...spent the whole day kat kampung.it was really sad.tapi tak semua dapat datang ziarah kan.masing2 ada kerja.i thought tahun ni tadek orang yang aku kenal or rapat meninggal.but ada jugak.Allah punya kuasa.aku lagi tak tahu jadi apa akan datang kan..


sebab tahun 2011 adalah tahun dukacita aku.ramai ahli keluarga besar aku meninggal.yang aku kenal yang aku sayang semua pergi.including my best friend yang sampai sekarang dah setahun aku tak ziarah lagi kubur dia..kawan apa aku ni?:(


ok enough yang tu.so the next three days aku busy kemas rumah.kemas bilik.tadi kemas meja tulis adik aku and meja laptop aku.hehe rajin kan?mana nak dapat kakak contoh macam aku ni yang sanggup kemaskan dan buangkan semua buku yang dah ranap sebab adik dia puasa ganti?haa haa?siapa lagi?kakaka.


esok cuci bilik air woih dengan cuci kereta.semua kena buat sorang.adik aku tekad nak puasa sampai ahad.celaka.sabtu aku ajak keluar jalan.padan muka kau puasa sorang2.


nak kemas semua before monday kalau boleh.or before sabtu.semua kena aku mulakan dulu.adoi mampos lah aku meninggal esok kang banyak kerja.


eh apa mampos meninggal ni konah?aihh ayat kasaq sangat aku ni.ok bye night.


p/s: aku ponteng puasa seminggu.get ready next week.fuhh!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: