Monday, July 02, 2012

Indahnya..:)

hai hai.hehe indahnya apakah ini?ish bulan julai leerr.bulan tujuh ni tiap2 tahun memang indah bagi aku.or mereka yang lahir dalam bulan ni.

ceh.berat sebelah.haha.

eh berapa lama dah ni tak update?tadek lah lama sangat kan.banyak kerja lah.sibuk sikit.pergi sana sini.kursus sana sini.siapkan itu ini.amboi kemain sibuk kalah guru besar.

tapi hari ni emosi tak menentu sangat.yelah puasa ganti pun hari ni tapi kalau ada orang buat celaka dengan kita...aku mengamuk lah jugak kan...tapi nasib baik aku tengok rancangan ni tadi kat tv.Fesyenista Manja Baby KIKO.sangat indah dan comel :)

sebenarnya tadi tengok yang Diana Danielle punya tapi tak keluar youtube lagi kot.korang search sendiri kat youtube eh eh?malas nak letak sini.hehe comel kan ada budak2 comel pakai baju yang comel2 yang cantik2..:)

p/s: awak tu.yang baca tu.mengada sangat kenapa? 




No comments: