Monday, September 10, 2012

Paling Terharu *konon*

pukul 1535 pm.10 September 2012.di sekolah.ah kemain di sekolah kan.dah tadek kelas.tadek kerja.sebab kerja dah siap.maka nya layan blog aku dari layan blog orang lain yang ada letak widget ikan berenang kat sidebar.blerghhh tau with triple H.

yang paling aku terharu lah setakat ini...

1. orang wish morning ke aku.tak kira lah kat twitter main mention or unmention or DM sekalipun.atau through SMS (ada lagi ke orang main sms sekarang?) atau whatsapp atau viber dan sebagainya.ye terharu sebab semangat kau pagi2 ingat ke aku terus wish morning ke aku.ehehe...

2. anak murid salam cium tangan.ha ni selalu kalau kelas aku time last period or time kelas dah nak habis diorang akan sendirinya datang ke aku salam cium tangan.even selalunya anak murid yang aku baru lepas marah membebel ke diorang.haaa saje la tu nak buat aku terharu kan kan kan?taktik bersih.kalau jenis salam cium tangan nak duit raya tu...ermm tak terharu sangat.haha

3. orang sebut or panggil nama sebenar aku.eheeheh rare kan?maksudnya kalau diorang panggil nama penuh aku lah.my real name.kalau dalam twitter tu semua duk panggil konah konah.ada jek la sorang dua tiga empat lima yang tahu nama sebenar aku but still nak panggil aku konah.zzzzz takpe.kena menyamar sikit.haha

4. orang baca blog aku or follow twitter aku tanpa paksaan.haha yang ni semua orang akan rasa perasaan yang sama kalau dia ada aktif dalam blogging dan tweeting.ye ye ye seperti tuan empunya blog ini.

5. tadek apa dah terharu melainkan kau jadi follower blog aku dan betul2 follow apa aku cerita dalam ni.heee~~~

p/s: makan american brownies ni memang sampai malam esok tak habis.



2 comments:

Aujinz said...

ahhhh.. aku komen blog hang nie.. gigih aku google cari tau tak.. hah... terharu ke tak?.. terharu?..

pinyu pjah said...

Cikgu konah..nk salam gak..sila terharu..hehe =p