Sunday, October 21, 2012

Kuching Meow Meow

amboi amboi sedaknya memasing sambung tidur ahad ni kan.elok lah tu.tengok aku.time weekend jek tak boleh nak sambung tidur.padahal kat luar hujan lebat yang boleh mengundang untuk terus tidur sampai malam kang bangun lalu "eh hari ni hari apa?"

esok sekolah ni confirm aku terbangun lewat ni.aihhh...

last week pergi naik belon ke Kuching.adik aku convo.gambar jek lah kan sebab bosan.Kuching tak best.ahaaha pergi Sabah baru best.






adik aku perasan aku nak ambik gambor dia


umai


ni lupa dah nama dia.siapa makan ni nescaya dia lupa apa nama makanan ni






showtime.hahaha











ada pertandingan memasak.eleh padahal tak reti tu..




panas sangat baq hang


motif posing gini?? *tengking diri sendiri*




posing pesen zaman remaja yang noob dapat phone ada kamera










motif datang kuching: ambik balik jam tangan aku.wuhahaha


milo dinosour.kau mampu?


petang hujan


ada orang kabor kaki aku cantik.nak kaki ke?












ni gambar hari jumaat.hohoho


jadinya...itu jek lah gambor.hahaha

p/s: apa kata kita sambung tidur?haha

 

1 comment:

Aujinz said...

cehhh.. bergambo depan pejabat pos tue.. lenkali roger aku, boleh aku skodeng hang.. kah kah kah