Wednesday, November 28, 2012

Kemas lah Sikit..

nak kabor pasal aspek kekemasan dalam semua benda.tapi malam ni aku cuma nak fokus ke satu benda jek ni since aku tengok satu drama ni minggu lepas.sebenarnya dah banyak dah dalam filem ke drama ke semua dok buat perangai tak senonoh yang sama.

apa dia eh?ha berdebor kan? kan?

aku tak puas hati betul kalau drama tu ada adegan DI DAPUR TENGAH MASAK POMPANGPOMPANG SAMBIL BERCAKAP KE MEMBEBEL KE TAPI PENAMPILAN TAK KEMAS LANGSUNG! **flips my hair*

yelah tahu dah rambut panjang ikal mayang.rambut aku pun ikal mayang tapi tadek lah pulak time memasak aku nak gebang segala rambut aku sampai malas nak ikat kan?mana tahu rambut engkorang termasuk daam kari ke sup sayur ke tengah masak tu.kuman2 lain ke termasuk sekali.

serabai lah weh.serabut.rimas.lemas.

so please please lah director pun.ambil kira jugak lah pasal scene memasak ni.mohon ikat rambut kalau nak memasak even engkorang berlakon jek pun.tapi aku tengok ada jek engkorang potong sayur lah masuk bawang lah dalam kuali semua tu mendeeee?geli aku tengok scene cenggitu.engkorang dulu fail ke subjek Kemahiran Hidup masa PMR dulu sampai tak belajor langsung?ohhh korang ambik KMT eh?bukan ERT? K...fine.not helping at all lah.huh!

till then.nanti aku update lagi yee.


 


 

No comments: