Monday, December 24, 2012

Rabak Bersama II

hari baru dapat online dengan tenang.walaupun sekejap.takpe.asalkan orang lain tahu aku masih hidup.mungkin kesuntukan masa atau banyak kerja.eh dua dua rasa nya.

entri ni sebenarnya aku buat auto publish.aku type malam tapi tak tahu nak di auto publish kan pukul berapa.ikut lah pukul berapa pun kan.aku mengantok dah sebenarnya ni.walaupun banyak ganti tidur dan hari2 aku asyik tdiur dari makan maka nya muka pun dah sembap sikit.eh banyak kot.

dalam pada mengantuk yang maha dahsyat ni aku ter rasa rabak pulak.


No comments: