Friday, January 11, 2013

Segmen yang Annoying

hai 2013.i'm in.just got busy with some stuff.new stuff actually.new house.new school.new people.new places.new environment.everything is new for me here.

but now.i'm back! hehe

setelah menggunakan kepakaran memasang hotspot dari smartphone ini maka aku boleh online menggunakan laptop....baru! weee jangan jeles y'all.

oh yes.segmen annoying.paling pantang aku kalau tengah drive dengar segmen ucapan pagi atau ucapan petang atau ucapan malam selamat tidur kekononnya.arghh annoying kot.

"saya nak tujukan lagu ni kepada mak abah saya di kampung, kawan saya yang tengah mandi tuh, boyfriend saya yang akan pergi main futsal kejap lagi.dengan ucapan kenang daku dalam doa mu."

"saya nak buat ucapan lah.kepada tunang saya tu haa.bawak kereta elok elok tau.Ina sayang sangat kat abang.semoga cinta kita akan kekal selama-lamanya"

"ucapan ni saya tujukan khas untuk mak ayah saya, mak ngah saya, kaklong saya yag sedang menuntut di Jepun, adik saya yang tengah tidur tuuu, abang posmen yang hantar surat tadi dengan senyuman manis.hehe harap2 awak dengar lah yee ucapan saya ni"

arghh shit maannnn.geli kot.aku tak suka dengar segmen ni bila aku on radio.tak kira lah kan flyfm ke hitzfm ke hotfm ke erafm ke suriafm ke.bleergghhh come on lah bro.tak payah nak ucapan sangat.ada yang call tu pulak siap cerita tayar pancit tepi jalan lah.masak tengah hari untuk kawan2 yang datang nak study lah.aihh.

selalunya kalau aku dengar jek segmen macam tu and i would be like "oh really?" "yeke" and terus tukar channel station.i'm so done lah bro.

hope radio station ni kurang2 kan lah segmen gini.geli aku dengar.aku nak dengar lagu, natang!

till then...

No comments: