Thursday, May 30, 2013

Morning Indah !

hai hai good morning everyone.

i'm in class now.actually it starts at 8 am lepas tu maybe lecturer ni nak kaver malu dia datang lambat so dia kata "ok class starts at 9 am ok.i thought it was at 9 am."

bleerrghh.dalam jadual dah tulis kot.kejadah mana tulis 9 am.

anyway, bersyukur sangat bila setiap kelas ada wifi yang boleh tahan lah lajunya.cuma dia block website youtube facebook twitter.yeah man as usual.

tapi bila after 5 pm  dah boleh dah masuk web tu semua.ikut office hour kot.

and yes sebab kelas start pukul 9 am dan aku datang awal maka nya aku update blog kejak lah.so yes ini bagi aku morning yang indah.sebab?entah.tak banyak kerja lagi kot.kerja ada tapi tak banyak.

salah satu isu yang aku tak boleh blah pasal IPG ni ialah LIBRARY DIA TAKDEK AIRCOND HOIIII. bagi aku sebagai manusia yang study selama ni menggunakan library yang sentiasa ada aircond maka nya isu ini hendaklah disuarakan oleh student IPG tak pun staff library tuh.boleh pulak depa tahan eh dengan ketiadaan aircond ni.

bilik yang ber aircond ada cuma kena book awal.bilik ada dua jek.zzzzzzzzzz

kepada yang bekerja hari ni selamat bekerja.tak kisahlah kerja apa janji korang happy and kerja tu halal.siapa celebrate birthday hari ni semoga panjang umur.siapa yang sedang menikmati cuti sekolah dua minggu ini *perhatian kepada cikgu2 sekolah dan anak2 murid aku* hurmmmm selamat bercuti lah.ustazah taknak datang sekolah lah gini.

siapa yang ada kelas macam aku.ye selamat belajar serupa tiada hari esok.

hujung minggu ni nak lepak Penang.kehkehkeh.semoga orang lain pun dapat morning yang indah jugak.amin.byeeee




1 comment:

Aujinz said...

kemain nak aircond bagai.. belajarlah berkipas Konah... kah kah kah