Thursday, August 22, 2013

Result oh Result

sebenarnya apa juga jenis result yang korang tunggu or dapat memang tak lari dari perasaan yang mendebarkan.tak kisah lah result lulus driving test ke tak.lulus ujian HIV ke tak.pregnancy test tu sah ke tidak yang korang pregnant.lulus temuduga ke tak.lulus lafaz nikah ke tak.haha!

tapi yang paling mendebarkan kebanyakan semua manusia dalam dunia ni ialah result exam korang.sama ada time sekolah mahupun masuk U.

macam aku.sambil kerja sambil belajar.sambil belajar sambil tweet.kahkahkah so result memang sebagaimana kau selalu habiskan masa di twitter lah.eh tapi bukan salah aku 100% okayyy.

nak dijadikan cerita semua assignment aku lecturer bagi dateline dekat2.dengan aku nak mengajar lagi lepas tu nak siapkan assignment lagi.program sekolah lagi.pergi kursus lagi.sambung study lagi.see?banyak benda.tak mengomel.luahan perasaan jek.sebab aku jugak yang pilih jalan ni so accept jek lah.

IPG ni kekadang memang agak menyeksa sikit tau.sikit jek tak banyak pun.dia punya seksa sikit itu ialah just imagine aku habis kelas hari rabu.khamis jumaat study.sabtu ahad final exam for 4 subjects.tak terkencing kau dalam hall nak jawab soalan?at least time degree dulu adalah jugak bagi study week kan.at least seminggu.exam pun jarak jauh2.

disebabkan i wanna cheer myself up so aku bangga jugak dengan diri aku yang agak pemalas ni.result aku 3.5 bebeh.ok jugak kan?dalam pada duk mengomel2 tak sempat study tu dapat jugak result okay.aku ingat result aku dah bawah 3 pointer dah.tak pernah pulak dapat sampai 3 pointer ke bawah..kalau dapat macam tu...............

tapi yang tak best nya.roommate aku yang tidur sesama makan sesama tengok Cinta Jangan Pergi sesama pergi kelas sesama study sesama pergi pasar malam sesama tapi dapat 3.75 ni apa cerita????

dah lah.aku down balik.bye

No comments: