Tuesday, October 01, 2013

Review KL Gangster 2

ni review based on aku tak tengok lagi KL Gangster.

-jalan cerita bagus.aku suka.biarlah fantasi pun bab2 lawan tanpa henti tu tanpa rasa letih tapi yelah aku enjoy jugak.logik lah jugak compare dari filem hindustan duk tukar2 baju dalam lagu kan.

- suka watak Ajib oleh Sofi Jikan.pandai menghayati watak lah aku rasa.rasa lawak pulak aku tengok.sangat obses dengan blood brothers dia tuh.

- skrip aku suka.banyak kiasan.banyak di luar jangkaan aku.even guna gua lu dan cakap macam orang cina tapi bila diselitkan dengan skrip serupa pantun berkerat2 tu dah kira awesome dah aku rasa.

- babak Tailong nak rogol adik Malik tu takyah tunjuk takpe kan?tak penting pun aku rasa.LPF taknak potong eh?kesian..

- kesimpulannya ialah Jai yang paling baik dalam cerita ni.kakaka

p/s: mungkin ada hikmah kenapa ada orang yang tak bertanggungjawab sebarkan filem ni kat internet dulu sebelum ditayangkan di pawagam.maybe sebab babak rogol tu.aku rasa jek lah.

sorry Syamsul Yusof.sila cuba lagi.

No comments: