Saturday, February 08, 2014

Tak Sedar

kebanyakan orang memang tak sedar akan caption pada gambar yang mereka siarkan di laman sosial tu kekadang tadek kaitan dengan gambar.ini tak termasuk kategori selfie.itu aku malas nak ambik tau sebab aku bukan dalam golongan tu.uollss tahu kan?

gambar bersama ibu dan ayah tercinta dan caption tu memang sepadan sebenarnya seperti "i love my mom and dad" "manusia yang paling aku cinta" and so on but aku tengok dari sudut lain.

memakai pakaian yang tidak menutup aurat even kau hijabster or kau memang pakai tak tutup aurat pun tapi bergambar dengan mak ayah dengan caption "saya sayang emak dan ayah saya".kesian parents kau especially ayah kau.

setakat ni faham aku nak cerita apa?

selagi kau belum kahwin, terutama perempuan, dosa2 kau tu kau tanggung dan ayah kau pun tanggung sekali.so celah mana yang kau kata kau sayang ayah kau tu?aku tak faham.lain kali nak buat dosa jangan ajak orang lain tanggung sekali.ni kang kahwin kata i really love my hubby tapi pakai tak tutup aurat jugak.so?

kau sayang ayah kau dan suami kau tapi kau bagi diorang tanggung dosa kau sekali.dunia oh dunia.aku pun dulu berperangai macam ni.aku taknak dah buat.

maka fikirkanlah.


1 comment:

Aujinz said...

iyer lah iyerlah.. nanti I pakai hijab sebelum selfie...


koh koh koh