Tuesday, March 18, 2014

Review Non-Stop

movie ni aku tengok hari esoknya selepas aku tengok movie 300 tu as u can read it on my previous entry.



- memandangkan sekarang kecoh isu kehilangan plane, so aku rasa movie ni buat kau tak senang duduk.

- Bill tu kan lakonan siapa tu?Liam Neeson eh?rugi kot tak tengok.hero movie Taken jugak tu

- jalan cerita agak misteri sebab masih tertanya-tanya siapa hijacker sebenar.

- aku tak puas hati sebab sampai habis cerita pun aku tak tau siapa yang bunuh pilot dalam kokpit tu.

- mula mula tengok aku tersalah agak hijacker tu yang mana.ada orang tu babak awal dalam movie tu pun dia dah dapat agak siapa hijacker.actually ada dua orang.

- malas bagi spoiler.

- coke dan popcorn aku tak habis sebab terlalu fokus tengok movie.

- tak memasal Bill ni terbunuh dua passengers dalam plane tu.terrrrbunuh.

- overall best ah movie ni.bagi aku.

No comments: