Tuesday, July 08, 2014

Tangguh lah Lagi..

aku kan manusia.so aku ada kelemahan yang maha satu ni.eh maha hebat ke maha satu?k fine tak kisahlah.

aku suka tangguh solat.nampak tak evil kat sini?suka.tangguh.dua words yang bodoh bila digabungkan.kan?

suka tu dah macam hobi pulak.tangguh lagi lah.kalau tangguh buat kejahatan tu ok lagi lah.eh tak tak.tak ok.tayah tangguh.terus jek tak buat kejahatan.ye kan?

dari kecik lagi mama aku pesan...haa suka lah tangguh2 lagi solat.tangguh buat kerja.nanti sampai ke tua lah kau suka tangguh.kahwin pun tangguh.dapat anak pun tangguh.haaa nak gitu?

ohmai.....ingat lagi dia cakap tu sampai saat aku taip ayat ni.pedih kan?tu lah doa lagi aku jadi gitu.eh taaakk.tak salahkan mama kita.mestilah ni salah aku.sendiri.

so...would you guys help me out?aku dah try banyak kali konon macam ok esok nak solat lepas azan memang terus nak solat tapi bila tiba hari esoknya......terkubur semua niat.

help me!

1 comment:

Aujinz said...

jangan memain Konah, mak punya kata kata tu doa oke... koh koh koh