Monday, August 25, 2014

Kemeja

Saya : so hari ni u pakai kemeja garis menegak lah nak?

Dia : taknak lah.i bukan gemok pun.<< * in denial*

Saya : habis tu?kemeja corak mana?

Dia : yang lagi satu putih tu.

Saya : tapi ni corak kotak kotak.

Dia : takpe lah kita boleh main chess.


P/s : sampai saat ini aku tak faham sama ada ini lawak atau fakta atau statement biasa sebab aku malas dah nak tanya.

2 comments:

miranadia said...

sejenis lawak yang kena pikir banyak kali baru paham. ahha

Aujinz said...

suka hatilah dia nak pakai baju apa.. koh koh koh...