Wednesday, August 06, 2014

Selamat Hari Raya!

raya tahun ni best sebab banyak sangat sebabnya.

- beraya sebagai suami isteri
- first time beraya di Kelantan walhal sedara mara aku ramai jek kat sana
- belajar sikit la kecek kelate
- membina kemahiran menyanyikan apa jua lagu dan diolah lirik dalam loghat kelate
- berlatih cakap kelate dalam kereta sepanjang on the way balik KL
- aku di buli di Kelantan.err..
- rezeki melimpah di bulan Syawal.alhamdulillah :)
- majlis menyambut menantu diadakan di Kelantan which was good :))
- hari hari adalah hari aku makan banyak sebab kena paksa :(
- balance duit raya aku ada banyak lagi sebab ada cousins tak balik beraya.LOL
- pakai baju sedondon dengan si dia :)
- first time mandi guna air perigi.sejuk woooo


yang tak bestnya raya ialah aku dah bertahun tak balik Muar iaitu kampung ayah aku.huuuu

hope you guys have a blast Raya.makan tu kontrol sikit tau!

1 comment:

Aujinz said...

Aku beraye kat MuO.. dua kali makan Mee Bandung.. kah kah kah.. saje nak kasitau...