Tuesday, January 06, 2015

Bella Ammara

Nama butik ni.First time tahu pasal butik online ni pun masa tahun 2013.Time tu tengok rancangan Safiyya di TV9.Tak femes lagi kot Bella Ammara ni dan dia tengah nak perkenalkan telekung dengan kain berwarna.Rare lah dengar dan saya suka sebab warna dia pilih tu sangat cantik dan size telekung nampak macam besar dan longgar.It's good kot.

Si Belle ni sempat bagi 'warning' yang telekung yang dia jual dengan kain jenis licin tu apa tah namanya, haruslah dipakai di hadapan muhrim or mahram sahaja.Bagus.So that perempuan Muslim di sana akan ingat yang telekung yang boleh nampak susuk tubuh tu tidak boleh dibawa solat ke surau mahupun masjid :)

Point yang paling penting sebab kenapa saya suka Bella Ammara of all other online sellers is that baju kurung dan jubah dia semua labuh dan longgar dan tak jarang.Yes saya suka baju jenis macam tu even sometimes saya sendiri suka pakai baju ketat dan singkat.huhu..takpelah saya boleh start slow slow kan?

Model-model untuk memperagakan baju rekaan pun termasuk Belle sendiri sangat menarik perhatian saya sebab mereka pakai selendang yang menutupi bahagian dada,which is good sebab jarang lah model-model lain saya tengok semuanya tudung atas bahagian dada or tutup leher jek :(

Belle dah keluarkan rekaan baju pengantin kan?Baju dia cantik tapi bagi saya macam ketat jek..dan ada satu tu saya tengok dalam IG kan tudung dia pun ada tutup leher jek.Maybe tu untuk display ke apa untuk teaser jek ke I don't know maybe boleh ubah mengikut kehendak customer.

So that is it my opinion about Bella Ammara.Keep up the good work.Kalau korang nak tahu boleh follow IG bellaammara.Dengar kata dah bukak butiknya di Shah Alam dan yang lama ada kat Setapak.kan?eh I lupa.tee heeee...

p/s: I pernah tanya dalam FB Bellammara pasal ada tak jual baju pengantin and dia reply tak lama lagi.so I tunggu sampai dah selesai I kahwin pun LOL.takpelah tadek rezeki..

1 comment:

A Girl Like You said...

Kan! Belle is so pretty and baju2 dia nmpk menarik, but i just booked my wedding dress with another designer, too bad!

But i love their jubah!!!