Friday, April 03, 2015

Bye Apple.Hello GST

Setelah 4 tahun guna android iaitu LG Optimus One, HTC Wildfire dan Samsung Galaxy S2, saya yakin saya memang perlu bertukar atau kembali semula kepada android sebab..

1 tahun 5 bulan saya dah guna ios iaitu Ipad Mini dan iPhone 5..so now I dah ada android semula.hihihi GST pun kena..rugi pulak tak beli before 1 April.zzz

Nak bayar guna card pastu dia kata charge GST 2% terus lah gelabah pergi ambil cash.

Tajuk berita nanti keluar "seorang guru telah menggelabah sendirian di sebuah shopping mall terkemuka di ibu kota kerana tiada cash."

Macam mana pulak tau aku ni guru kan?kuikui

Teka aaa kita beli phone apa.hihi

14 comments:

Aujinz said...

iPhone mana? jual kat sape?
malas aaaa aku nak teka hang beli handphone apa.

Mesti beli Lenobo kan kan kan

:-) said...

Teka beli hp apa? Oppo?

Zyra Roxx said...

xiomi xiali chi kung chi

Miss Fireflies said...

Salaahhhh

Miss Fireflies said...

Salaahh juga

Miss Fireflies said...

Lagi lah salaahhh

cEro said...

Hulur2 laa kat aku ipon tu...wahahah

Aku teka S6. Power oo S6.

Miss Fireflies said...

S6?haa sikit lagi cero.haha

Addin Azahar said...

Asus Zenfone kah?

Miss Fireflies said...

Hehe tak main laa asus ni addinku.asus better laptop jewww

Aujinz said...

bior aku teka...
Mesti Samsung Note 4 kannnnn...

yeahhhh...
aku power!

Miss Fireflies said...

Booo ojin booo~~~

Zyra Roxx said...

iphong 6
samsung s5
nokia 3310

Miss Fireflies said...

Adoiii apsal semua org teka salah niiii haha