Saturday, April 11, 2015

Nic & Mar "Bonjour, Paris!"

sepatutnya hari ni habis sekolah saya tidur jek terus sebab tadi ada sukan tahunan.anyway rumah TDI iaitu rumah biru dapat no 3 okayyy haha padahal jerit jek lebih tadi time tarik tali,bukan saya yang tarik.lulz

disebabkan terlalu sibuk 2 3 minggu ni dan ditambah dengan kepenatan melampau sampaikan sampai rumah pun tak mengantuk sebab terlalu penat.masa saya diisi dengan menonton ulangan AADC 2014 di youtube.tiba-tiba...

ternampak drama pendek terbaru dari LINE INDONESIA.layan romantik drama sebab..maybe dah lama tak layan drama or movie?romantik tapi nak versi lain.taknak versi melayu.jom sesekali tengok romantik indon best jugak nak hilang penat.

latest episode published on 2 April 2015 rasanya.so kiranya saya tak lah slowpoke sangat.....kan?

mari viralkan!!!







anyway Nic dan Mar ni Mar tu Markonah tau.bukan Mariana.kakakaka kemain saya jugak nak Mar ni.comel!

p/s: anyway lagi episode 4 tu published on March 25th.ehem ehem eheemmm.ok bebeh enjoy your weekend!

3 comments:

Zyra Roxx said...

Antara cerita ni dgn det conan mana lagi best?

Miss Fireflies said...

Cerita ni!

Spirogyra said...

markonah dipanggil mar...~uuu.mar mar..mar mar..