Thursday, July 09, 2015

9.7.2015

"Wake up weh wake up birthday girl!"

Sweet lah konon kejut gitu nak sahur.lulz

Happy 2_th birthday to my dearself.dont worry saya still 2 series.teheee

Ada sebab2 best yang jadi pada hari jadi saya hari ni :

1. Kali kedua sambut dalam bulan Ramadan

2. Dapat gaji.heeee

3. Lahir tepat pada pukul 10 pm so tonight is malam jumaat.harap2 ada keberkatan.

4. Episode last Betty la Fea hari ni wehhhh kat astro bella pukul 5 pm tapi saya tengok ulangan laa sabtu ni.

5. Perasmian proton saga tarikh hari ni jugak tak silap saya.dah google tadi.

p/s : tadi dah update dalam kereta time jem kat MRR2 pastu tadaaa phone restart.ingat tadi terpaksa buka puasa dan celebrate birthday dengan MRR2 dan warga2 marhaen KL dah.

Ketidakpuasanhatiku : ada dua van astro kosong kosong lalu dengan polis jadi eskot.mengada dah la jem hoi sian lah kami rakyat marhaen ni.

6 comments:

Syazana Khairol said...

Selamat hari lahir!!

Zyra Roxx said...

happy birthday!

cEro said...

Lewat tak kalau aku nak wish happy birthday sekarang??

BTW, tarikh kau sama birthday dengan ex aku...Cis, tetiba teringat plak kenangan lama...hahahha

Miss Fireflies said...

Thank you!

Miss Fireflies said...

Thanks k aku nak hadiah.apa ni wish saja.gahgahgah

Miss Fireflies said...

Thanks cero.perghhhh maknanya perangai aku juga mesti sama dengan ex awek kau.kohkohkoh