Friday, September 04, 2015

Introvert

sambungan yang previous entry.ok introvert.sebelum ni saya macam rasa saya campur2.ada sikit introvert dan sikit extrovert.tapi bila dah jadi pemegang ijazah dalam bidang psychology ni so saya tahu lah saya lebih kepada yang mana.

introvert.

tapi ramai yang salah anggap tentang saya dan mereka yang tergolong dalam personality macam ni.saya dah memang dah tak ingat dah introvert ni sejenis trait or masuk dalam kategori mana.dah grad 5 tahun lepas.lelss

salah faham orang ramai tu saya terjemahkan jek lah dalam video yang saya nak share ni.senang sikit kot korang nak faham.pastikan tengok video youtube ni bukan di tempat kerja anda.mana tau diorang block youtube punya website kan?kakakaka

happy watching guys.hopefully lepas ni korang faham lah keadaan kami ni ye?




3 comments:

Zyra Roxx said...

Introvert. Titik.

amira faqihah said...

Wauu pyschologist la ni? 😁

Bro Ley said...

Aku paling suka part yg being alone is not the same as lonely. Kadang2 aku pun suka duduk sorang2...org tgk macam aku tengah sedih, tapi sebenarnya aku tengah happy boleh buat suka hati aku sorang2..hehe...