Tuesday, December 29, 2015

Bandar Seri Iskandar

Masa cuti Maulidur Rasul dan Krismas itu hari saya pi jalan2 ke Seri Iskandar. Tempat ni banyak kenangan di mana saya buat praktikum kat sini selama 2 tahun. Sebab rindu punya pasal kat sekolah lama so stay la sana one night. Tapi panas terik yang amat.

Nak cerita banyak2 pasal tempat ni kang boleh mengalir air mata tau sebab rindu dan tempat ni best cikgu2 nya. Lagi satu kawasan kampung yang aman. Oh anyway saya mengajar sekolah orang asli which was amazing and best experience I have ever had. I have learnt a lot lah senang cerita.

K dah jom tengok gambar.

















Seri Iskandar ni kat Perak tau. Kang tatau pulak. Kakaka

posted from Bloggeroid

3 comments:

Zyra Roxx said...

Abang aku pun study sini

cEro said...

Kon, apa kata kau kongsi sikit ttg pengalaman kau mengajar orang asli tu secara bersiri.
Di samping dapat update blog, kau juga dapat mengimbau kenangan kau dan dalam masa yang sama memberi informasi kepada orang yang ignorance macam aku ni.

Plez plez plez!!!

Aujinz said...

Ha ah... aku sokong cadangan cEro.. huhuhu