Tuesday, February 02, 2016

Penghilang Dahaga

Anyway saya tengah tunggu kereta siap diservis so kita update blog. Kalau kat rumah ni phone saya confirm dah habis bateri dan tengah charge.

Amalan bawak bekas or botol air ke sekolah atau tempat kerja ni memang dah lama saya amalkan sejak zaman sekolah lagi. Nak2 sekarang ni panas gila kot so kena minum air masak banyak2. Kurangkan minum minuman berais okay?

Tapi saya ada citarasa sendiri nak bawak botol air macam mana. Haha tak suka teguk air begitu sahaja depan khalayak ramai. So I bought a new one lah. Dah 3 bulan guna. Lels

Korang rasa botol air macam ni cukup ke untuk saya bila kat sekolah selama 6 jam?





Saya suka minum dari straw. Walaupun nampak macam.....mengarut kan dan macam budak kecik tapi cukup jeeekkkk. Haha so korang bawak botol air sendiri ke beli air mineral terus? Ke geng2 starbucks? Lol

posted from Bloggeroid

3 comments:

Zyra Roxx said...

aku mestilah bekas 2 liter. pakai teguk lepastu lap dengan tangan, barulah macho. kahkah

cEro said...

Pada aku saiz tu kira kecik je tu Kon.
Sekali minum je boleh habis.
Lagi aku pulak tak suka minum guna straw, tak nikmat.
Nk style minum ala-ala iklan TV yang buah halkum bergerak2 tu, baru nikmat. Hahahahaha

Bro Ley said...

Aku kalau kerja minum kat office je la, amik kat pantri. Minum pakai cawan baru puas...

Kalau jalan2 memang aku tahan je dahaga tu...dah x tahan sgt baru beli