Friday, April 02, 2010

Hehehehehe =D episode 4

salam.


ok ok da tahu korang bosan kan da marathon nya episode ni..hehe tapi kena share gak sebab takut nanti aku terforgot..hkhik=p




okeh cut short!


seorang cikgu baru masuk sekolah semalam.dia ada masuk mengajar kelas tahun 4(aih tahun 4 lagi kann) and ajar subjek math kalau tak silap aku.



masa tu aku lepak2 kat bilik guru sebab baru habis kelas and then aku pun terdengar laa cikgu baru ni mengajar darab kat mereka2 yang tahun 4.dialog dia lebih kurang camni laa..,



"ok dia mesti kena darab silang camni baru dapat jawapan.wajib buat darab camni sebab kalau tak memang tak dapat jawapan"


so ada laaa seorang budak tahun 4 yang memang dari 1st day aku mengajar memang sangat suka bertanya yeee dalam kelas..contoh yang sangat baik yang perlu dicontohi..hehe nak tahu dia tanya apa?



"ha wajib?kalau tak buat cam tu berdosa ke cikgu?"




errrrkkkkkkk???



cikgu tu jawab,

"takde laa berdosa tapi mesti darab camni tau baru dapat jawapan"...

sambil nak tahan gelak sebenarnya cikgu tu bila dia story balik kat aku..ngeh ngeh ngeh




hahaha adoiyaaiiii memang macam2 laaa kerenah budak2 sekolah rendah ni kan...but its fun!
aku suka sangat diorang ni.





::I LOVE YOU::






p/s: aaissshhh pic tu memang dah tak jadi love shape dah aku rasa.da macam bentuk apple pun ada aku tengok..hehe sorry yeee anak2.next time cikgu buat bentuk love yang betul..=D




4 comments:

Mr Rulez said...

elOw..tugas seorang pgajar kena byk bsabar..okey ag klu skolah mngh..pljar yg nakal tp shuweet cm ner..nk ngorat cekgu..hehe

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

nasib baik budak tue tak buat teka silang kata ker.eh darab silang camne ek?wakakaka.

Anonymous said...

cikgu pn sengal

manish said...

pun nak merasa jd cgu sementara nanti.. hehe